Skadet forsendelse

Postnord
Om varen er skadet under transport med Postnord, skal følgende gjøres:
- Mottaker anmerker skade på sjåførens håndterminal/fraktbrev
- Sikre dokumentasjon via foto (emballasje og varen).
- Kontakt Postnord kundeservice straks på telefon 09300 og få et referansenummer i saken
- Kontakt deretter vårt kundersenter på mail salg@yaha.no. Vårt kundesenter vil da behandle din sak og få ordnet ny vare kostnadsfritt tilsendt deg.

Følgende informasjon må være med:
- Bilder av skaden.
- Ordrenummer.
- Postnord referansenummer.
La gods og emballasje være intakt inntil saken er avklart.


Posten
Om varen er skadet under transport med Posten, skal følgende gjøres:
- Du må ta vare på emballasje samt produktene.
- Registrerer en retur hos salg@yaha.no.
- Når du har fått godkjent retur går du til posten med den skadde forsendelsen og emballasjen.
- Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
- Postens skademelding sendes til salg@yaha.no sammen med godkjent retur ifra yaha.no sammen med den skadde varen.
Alle priser ink. mva. Frakt er ikke inkludert. Se frakteksempler i handlekurven.
Bytte til eks. mva

Copyright 2007-2021 - Yaha AS - All rights reserved